掃呢頁CODE去手機

2017年9月9日 星期六

鄧達智喜宴未邀家人見證:唔想佢哋忐忑 __,鄧達智,

William與未婚夫Clement拍拖一年,排除萬難決定於明年6月赴英註冊結婚,今日先在香港擺喜酒宴請好友。
鄧達智喜宴未邀家人見證:唔想佢哋忐忑香港著名時裝設計師鄧達智今日與公立醫院醫生男友陳梓欣結婚,即使香港同性婚姻未合法化,兩人仍破格在港擺喜酒!排除萬難 ...


鄧達智喜宴未邀家人見證:唔想佢哋忐忑

香港著名時裝設計師鄧達智今日與公立醫院醫生男友陳梓欣結婚,即使香港同性婚姻未合法化,兩人仍破格在港擺喜酒!排除萬難結婚的兩人獲大部分家人支持,但鄧達智不忍心家人在場有忐忑感受,重視親情的他最終決定不邀請家人出席婚宴。

59歲的鄧達智(William)與44歲的陳梓欣(Clement)去年撻着,拍拖一年,今年7月訂婚。正如鄧達智所言兩人雙親已過身,如今已無後顧之憂,故決定閃婚。但身為元朗屏山坑頭村鄧氏第二十六代長子的他出櫃兼結婚,已令村中父老有微言,他為免將來伴侶與其家人有任何財產紛爭,甘願放棄家族傳下來的豐厚家產,將之轉贈給七位姪兒。他說:「我有兩個細佬,佢哋每人有兩個仔,計埋細媽嗰邊三個姪,加埋七個姪兒,最大嘅祖屋會轉名畀大細佬個大仔,佢係長子,其餘幾間村屋就分畀其他姪兒,傳統都係傳畀男,我啲姪女本身都好叻女。之前話我放棄千萬家產,依家新界一間村屋已經過千萬,放棄千萬太少喇!(即係放棄過億家產?)冇計幾多。」

William不單止將家族祖屋村屋全送姪兒,早前他更將自己一個市區私人物業轉贈給姪兒,自己只保留少許物業,他說:「我剩番好少畀自己,打算將來過簡單嘅生活,幾年前已經買咗份好重嘅退休保險,我見好多人衰收尾,老時投資冇晒啲錢,我係防止將來自己煩到人。而Clement喺墨爾本同人夾份買咗間屋,我打算買咗佢朋友嗰份,成為我哋第一個聯名物業。」

鄧達智昨日到中環攞婚戒。
  • 鄧達智昨日到中環攞婚戒。
離開時不禁露出幸福笑容。
  • 離開時不禁露出幸福笑容。
記者走訪鄧達智的元朗祖屋,發現門外貼着「鸞鳳和鳴 光前裕後」的紅紙。
  • 記者走訪鄧達智的元朗祖屋,發現門外貼着「鸞鳳和鳴 光前裕後」的紅紙。
  • 放大圖片

冧爆試戴婚戒

將家產安排得妥妥當當後,昨日他現身金鐘出席一個頒獎禮任嘉賓,其後頻頻撲撲到中環Tiffany & Co.珠寶店取婚戒。他入到店內取得婚戒後,滿面笑容地慢慢試戴,左轉右轉啱Size冇問題後,帶住幸福笑容包走離開。

原來早於上周,William已同未婚夫到影樓拍婚照,由香港著名攝影師Ringo Tang操刀。兩人頭貼頭勾手指尾,大晒恩愛,他說:「其實我哋冇諗過影婚照,唔搞咁多嘢,係Ringo話送畀我哋嘅結婚禮物,嗰日我哋換咗兩套衫,西裝和短褲,影咗兩個鐘。(做model慣?)我OK,Clement就緊張啲,我帶住佢,佢好唔慣對鏡頭。」

弟弟封嘴 後輩支持

他續透露今晚婚宴不會有任何傳統習俗,更不會請家人出席見證:「我冇叫屋企人嚟,佢哋係好撐我,但面對呢個反傳統場面,佢哋會用乜嘢心情面對?我自己都咁忐忑,唔想佢哋都忐忑,所以一個家人都冇叫。」William曾透露自出櫃後,其中一個弟弟沒有跟他說話,反而收到細媽的女兒傳短訊叫他為自己而活,而且大部分後輩都支持其決定。他透露明年6月15號將飛英國正式註冊,屆時家人會出席支持。

記者走訪鄧達智的元朗祖屋,見門外張貼寫着「鸞鳳和鳴 光前裕後」的紅紙,堪輿學家陳子才表示:「鸞鳳和鳴,鸞鳳的鳴聲相應和,寓意夫妻和睦相待。光前裕後,光大祖業,為祖宗爭光,為後代造福。(男男婚姻都得?)佢哋都會正式註冊,成為合法伴侶,所以冇問題。」

文:名人組






鍾意就快D Share啦!