掃呢頁CODE去手機

2017年9月9日 星期六

利是封面係兩個男人!琦琦送錢最實際 __,琦琦,

一對新人一定會好多謝琦琦!名模琦琦單拖出席鄧達智(William)與醫生男友陳梓欣的婚宴,琦琦表示送了利是給對方:「我搵咗個利是封係兩個男人封面。(見 ...


一對新人一定會好多謝琦琦!


名模琦琦單拖出席鄧達智(William)與醫生男友陳梓欣的婚宴,琦琦表示送了利是給對方:「我搵咗個利是封係兩個男人封面。(見過陳醫生未?)未見過呀,今晚第一次見。」問到會否覺得兩人很Sweet?她大讚他們勇敢:「William係時裝設計師,佢設計好新潮,佢連結婚都咁潮,我好Surprise,估唔到佢咁快就結婚,我尋晚等到12點傳咗個訊息畀佢,我話我一定係第一個祝福你嘅人,我祝佢永遠幸福,大家相親相愛。佢哋兩個係完全唔同職業嘅人都可以走埋一齊,好值得祝福,當搵到真愛嘅時候,愛係需要畀承諾。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!