掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

着羽絨婚紗?陳凱琳想孖嘉穎冰島結婚 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

係咪講真先?!藝人陳凱琳(Grace)及方健儀到紅磡出席星夢郵輪「世界夢號」首航倒數啟動禮,分享夢想及對郵輪的感覺,問到有否跟男友鄭嘉穎上郵輪玩?她說 ...


係咪講真先?!


藝人陳凱琳(Grace)及方健儀到紅磡出席星夢郵輪「世界夢號」首航倒數啟動禮,分享夢想及對郵輪的感覺,問到有否跟男友鄭嘉穎上郵輪玩?她說:「未呀!我驚太多人影佢,我只上過兩次郵輪玩,一次喺香港,一次去到阿拉斯加,好開心,可以亂咁玩,亂咁食雪糕!」活動上大會送贈郵輪贈卷給Grace,問會否跟嘉穎玩一次?她笑說:「睇下有幾多張,如果得兩張,畀得爸爸就畀唔到媽咪,可能兩張畀晒父母。(將來揀上郵輪度蜜月?) 如果唔係香港出發都可以,想去遠啲,或者去歐洲,去冰島睇北極光,好寫意開心!(去埋嗰度結婚?)驚着住啲裙會好凍!可能着白色羽絨婚紗。(有冇傾過去邊度蜜月?)諗咗旅行先,等大家拍完戲,不過到時又台慶又頒獎勵,可能要再遲啲。」

活動上,Grace呼籲市民參與拼砌全球最大的lego郵輪模型,一同刷新世界紀錄,她自己亦有參與砌了一部份,她直言喜歡設計,喜歡溫暖溫馨的感覺,問將來會否設計愛巢?她說:「呢方面我成日變。(同嘉穎研究?)自己睇吓啲設計先。(買樓未?)我自己未有呢個能力,努力工作儲吓錢先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!