掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

王羽驚傳全身癱瘓 王馨平否認:唔係真嘅 __,馨平,王馨平,

王馨平代父否認健康變差。一代功夫巨星74歲「獨臂刀王」王羽兩年前在泰國中風後,年前已返回台灣入住醫院,今突傳王羽病情反覆,全身癱瘓近乎植物人,只剩眼睛 ...


王馨平代父否認健康變差。


一代功夫巨星74歲「獨臂刀王」王羽兩年前在泰國中風後,年前已返回台灣入住醫院,今突傳王羽病情反覆,全身癱瘓近乎植物人,只剩眼睛能動。王羽愛女王馨平(Linda)接受東網訪問時否認王羽健康變差,說:「唔係真嘅,冇咁差,係行動不便瞓床多,但唔係全身癱瘓得對眼郁。」Linda表示父親好忙,日間要做物理治療,又有練習行路:「佢係好容易攰,但唔係啲人傳得咁恐怖,我哋唔會放棄。」

當日王羽出事時,Linda曾發聲明叫大家暫時不要去探望父親,她明白很多人都關心父親,但希望給他空間休養,Linda說:「我知道有人唔高興,有啲人又夜麻麻去探佢,佢瞓咗梗係唔郁,希望佢哋唔好煩擾爹哋,唔好製造麻煩,人多一去探佢就講嚟講去,講到亂七八糟,希望大家明白她嘅苦心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!