掃呢頁CODE去手機

2017年9月1日 星期五

陳曼娜榮升婆婆 Joie豪花廿萬順產誕女 __,陳曼娜,

陳曼娜阿女Joie早前生咗bb喇!藝人陳曼娜女兒鄭祖兒(Joie)去年11月22日下嫁上市公司董事Dicky,婚宴上Dicky笑言希望三年抱兩,果然很 ...


陳曼娜阿女Joie早前生咗bb喇!


藝人陳曼娜女兒鄭祖兒(Joie)去年11月22日下嫁上市公司董事Dicky,婚宴上Dicky笑言希望三年抱兩,果然很快Joie已在日前(8月26日)於養和醫院誕下6磅多重B女Kaelyn,恭喜!恭喜!

買兩架萬元BB車

初次榮升婆婆的陳曼娜,心情非常興奮,大讚B女非常可愛又醒目:「BB女生咗兩日之後已經識對住我哋笑,笑得勁甜,所以Joie改咗BB嘅乳名叫做『棉花糖』,話佢又甜又軟綿綿。(Joie生嘅過程辛唔辛苦?)Joie係用冇痛分娩,係順產,我同Dicky都一齊睇住BB女出世,Joie依家好食得,BB飲人奶一樣好食得。Dicky好緊張一早訂定醫院入面設備最好嘅待產房,有飯廳、客廳同主人房,好似話使咗廿幾萬。(你送咗咩禮物畀BB女?)我買咗兩架BB車,喺唔同場合用!(要成萬蚊架?)差唔多啦,BB用唔會計」至於會不會擺滿月酒,陳曼娜表示要同女婿商量,可能會搞百日宴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!