掃呢頁CODE去手機

2017年9月6日 星期三

【可能我冇台型】氣質港姐Kelly親答同唔同TVB簽約… __,Kelly,TVB,港姐,陳慧琳,

(Instagram圖片)前日選完今屆港姐冠軍Juliette,引起非議,今日得獎港姐喺銅鑼灣出席活動,而下午2點幾左右,落選港姐Kelly(伍樂怡) ...


前日選完今屆港姐冠軍Juliette,引起非議,今日得獎港姐喺銅鑼灣出席活動,而下午2點幾左右,落選港姐Kelly(伍樂怡)由媽咪揸車載佢返TVB電視城,之前有網民用陰謀論去睇覺得TVB係想盡快請Kelly入行,所以唔可以俾獎Kelly,「如果唔係要過冷河一年」(新聞連結:http://bit.ly/2eYuJMm)。

Kelly喺兩個鐘頭前,於Ig開live,成程係咁唱歌,有唔少網民睇,Kelly分享自己嘅嘢,佢就話自己喺加拿大出世,之後返嚟香港,直至5歲又再返去加拿大,2016年先返香港做嘢,目前係半失業,當有讚佢靚,Kelly好開心話今日係自己化妝,佢又話平時着運動衫,唔係成日打扮。

佢自言開live開上癮,一坐車就坐唔定,之前佢都有上網直播講化妝,效果都唔錯,佢最想開一個YouTube channel,帶大家睇世界,因為自己都好鍾意旅行。

網民最關心佢會唔會同TVB簽約入去?Kelly坦言:「呢個問題幾好,我唔知,要睇下之後嘅路點行。」

有人問點解佢唔係第一名?Kelly話:「點解,我都唔知點解,可能我冇台型。」另有網民提議佢當時應該唔彈古箏,應該唱歌,Kelly話:「如果要我揀,我都係揀番古箏。」

講到每個港姐去參選時,點解個個都一袋二袋,Kelly話面試時間好長,要拎好多嘢食。至於今次落選後,Kelly原來返屋企都有同家人慶祝去咗食嘢,佢仲話收到好多Ig嘅private message,已經睇咗一啲,好多謝大家支持同鼓勵,Kelly直言:「我冇失望,就算我輸咗都有咁多人支持我嘅朋友,所以冇特別唔開心。」

Kelly仲問媽咪對於落選點睇?伍媽就話:「最緊要做回你自己,參賽唔係贏定輸,如果輸咗就要接受現實,你參選時,心態係想學吓嘢。」有網民問佢選港姐可唔可以戴con,Kelly話:「唔可以戴color con,要戴透明嘅con。」


鍾意就快D Share啦!