掃呢頁CODE去手機

2017年10月14日 星期六

張繼聰晒20年前舊照 同木村拓哉撞樣 __,木村拓哉,木村,張繼聰,繼聰,

喂!係咪真係似先?藝人張繼聰(Louis)今日喺社交網上載兩張20年前的相,佢話喺網友send俾佢,阿聰收到後即刻上載到社交網表示差不多二十年前,啱啱 ...


喂!係咪真係似先?


藝人張繼聰(Louis)今日喺社交網上載兩張20年前的相,佢話喺網友send俾佢,阿聰收到後即刻上載到社交網表示差不多二十年前,啱啱讀演藝學院,去咗拍電台劇賺吓外快。阿聰仲好感觸咁話:「我嘅青春⋯⋯係(喺)TVB反而未有機會同德斌合作過。#唔好打面系列」。

20年前嘅阿聰又真係幾青春,不過呢家就更man啦,而重點唔係阿聰個樣,而係網友嘅留言,網友話20年前的阿聰同日本型男木村拓哉撞樣,即時幫阿聰改埋姓,叫「木村繼聰」,聽落又幾順耳喎!有粉絲仲話以為阿聰貼咗木村拓哉張相上去,更離譜嘅係話阿聰似《哈利波特》入面嘅榮恩,不過都有啲網友就錯重點,走咗去睇黃德斌,大讚佢個樣20年都冇變。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!