掃呢頁CODE去手機

2017年10月4日 星期三

【摸黑潛上樓?】戴罩王浩信被指直闖蔡思貝香閨 逗留兩粒鐘 __,蔡思貝,王浩信,

王浩信堅稱同太太陳自瑤(YoYo)冇分居(新聞連結:http://bit.ly/2x4H2ga),又稱唯一,係唯一對唔住太太嘅事,就係因為工作太忙,冇 ...


王浩信堅稱同太太陳自瑤(YoYo)冇分居(新聞連結: http://bit.ly/2x4H2ga ),又稱唯一,係唯一對唔住太太嘅事,就係因為工作太忙,冇時間陪佢。但太太陳自瑤,卻一直未有配合。正式嚟講係冇否認,只係貼下啲扮靚相,或者貼一啲正能量嘅post,並未提及老公王浩信,噚日又出Post話:「你若想得到這世界最好的東西,先得讓世界看到最好的你。生活從來不會虧欠誰,它給你一塊陰影,必會在不遠處撒下陽光。」陰影來自哪兒?

日前《蘋果》率先爆料指王浩信同女拍檔闢室鎖門打邊爐,事後蔡思貝承認有同人夫「去滾」,但強調係成班人一齊。究竟係咪真係?當事人心中有數。

雖然王浩信已經澄清完再澄清,但今日佢又上咗封面。有報道影到佢「東窗事發」之前,離奇地駕車到蔡思貝位於北角的健威花園寓所短敘。不過報道未有清楚交代拍攝日期。

報道指,已經同麥秋成分手嘅蔡思貝,半年情已搬去北角上址。一晚七點幾,王浩信駕駛其白色Audi,直入健威花園停車場,然後上樓,故「估計」係搵蔡思貝。

嗯,係有漏洞嘅…

報道指王浩信在健威花園逗留約兩小時,離開時戴口罩遮樣,又頭耷耷防被認出,疾駛而去。

相關文章:

【稱冇分居】同蔡思貝「開房」?王浩信:點會咁做呀依家?冇理由咁傷害我自己!

http://bit.ly/2x4H2ga

【曾傳向友人呻被迫結婚】異性緣旺 王浩信被爆與人夫組「三劍俠」獵食?

http://bit.ly/2x4vvCE

【認同蔡思貝打邊爐】與人夫組三劍俠獵女?王浩信:我o依家冇朋友㗎喇!

http://bit.ly/2g5MN7R

【講王浩信?】「它給你一塊陰影」 陳自瑤終開口:生活從來不會虧欠誰

http://bit.ly/2g6Qni6

【婚戒呢?】拖女fans玩 王浩信「光棍手」:唔會改變自己方式

http://bit.ly/2ylIJLr


鍾意就快D Share啦!