掃呢頁CODE去手機

2017年10月25日 星期三

當年脫離陳自強 鄭裕玲:係我自把自為 __,陳自強,鄭裕玲,

鄭裕玲感謝當年轉去影圈得到陳自強照顧。藝人鄭裕玲(嘟嘟)為電台節目開咪時,提到昔日經理人陳自強(Willie)離世,嘟嘟在節目一開始時說:「我有少少嘢 ...


鄭裕玲感謝當年轉去影圈得到陳自強照顧。


藝人鄭裕玲(嘟嘟)為電台節目開咪時,提到昔日經理人陳自強(Willie)離世,嘟嘟在節目一開始時說:「我有少少嘢想講,因為今日係我以前嘅經理人陳自強啱啱過咗身,好多朋友,甚至電視台打嚟,我就話唔怕講,我喺度Share啦。」嘟嘟繼續說:「初初出嚟拍戲嘅時候,我因為由TVB(無綫)轉去影圈唔知道會係點,啲人又話好黑暗,搵咗陳自強,佢就好幫手簽咗我,當時佢已經有佢話嘅仔仔女女,張曼玉、鍾楚紅、成龍,我就諗住有佢幫我,我會輕鬆好多去拍戲,但合作咗一輪之後,我覺得自己都掂喎,我都鍾意揸主意嘅人,所以後尾我就脫離咗。」

嘟嘟又大讚Willie是個好人:「同佢一齊嘅時間,Willie好好,佢係一個非常照顧人嘅經理人,我哋有咩要求佢都盡量安排,所以我喺佢旗下嗰幾年學到好多嘢,電影圈對我嚟講係零,學到待人處世、傾條件都識,礙於自己性格自把自為,所以我就脫離咗,但係我好多謝佢嗰幾年畀咗我經驗同多謝佢嘅協助,今日聽到佢過身消息,希望佢Rest in Peace,我會永遠懷念佢,多謝你Willie。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!