掃呢頁CODE去手機

2017年10月1日 星期日

屋企人開綠燈!沈卓盈避談與男友同居 __,沈卓盈,

沈卓盈唔肯答,大家都明嘅…藝人沈卓盈(Jess)到石塘咀出席活動,低胸微露線頭的她被問到如何慶祝中秋,她說:「會同屋企人過,男朋友都會參與,佢已經好融 ...


沈卓盈唔肯答,大家都明嘅…


藝人沈卓盈(Jess)到石塘咀出席活動,低胸微露線頭的她被問到如何慶祝中秋,她說:「會同屋企人過,男朋友都會參與,佢已經好融入我屋企,係開心嘅。有時屋企想搵我,我要開工,佢哋會直接搵佢,已經skip咗我。(已經同居?)唔好問呢啲,雖然屋企人都好鍾意佢。(即係同居?)私人問題唔答,都係放過我啦。」

未有結婚計劃

問到Jess男友是否已求婚?她說:「遲啲先,依家相處開心,了解磨合緊,拍咗年幾,算穩定。(想佢喺中秋節求婚?)唔好啦。(你曾經試過談婚論嫁最終告吹,會否有陰影?)都唔會,我對感情認真,雙方有共同思想先至計劃(男友係結婚對象?)佢的確係好男仔。(好姊妹催你快啲結婚?)想我有好歸宿。」

預告孖姊妹浸溫泉

Jess又指將與陳凱琳、龔嘉欣及譚凱琪拍旅遊節目,她說:「我哋『少婦聯盟』12月去北海道拍旅遊節目,平時香港好難約,好多謝公司幫手安排,好期待!可以預告去得北海道一定會有浸溫泉。(節目中會否真性情有嘢爆?)我都鍾意玩踢爆,我都知道佢哋一啲秘密嘅。(男朋友都去?)我去做嘢,佢去嚟做咩?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!