掃呢頁CODE去手機

2017年10月31日 星期二

翠如被批戲屎 柏豪撐:佢生活無憂但肯捱 __,柏豪,黃翠如,翠如,周柏豪,

周柏豪話翠如無論幾攰都好,一roll機就會相當投入。藝人周柏豪出席Philips飛利浦全新聲波震動牙刷發布會,他在台上分享用此牙刷的心得。講到劇集《使 ...


周柏豪話翠如無論幾攰都好,一roll機就會相當投入。


藝人周柏豪出席Philips飛利浦全新聲波震動牙刷發布會,他在台上分享用此牙刷的心得。講到劇集《使徒行者2》的拍檔黃翠如被批評演技差,柏豪力撐:「呢個年代人人都可以為件事表態,有時可能喺網上討論區或者透過傳媒,佢哋為咗點擊率而寫,我覺得佢哋可以寫,但冇必要傷害人。其實我都有畀人講,但一樣嘢一定有人鍾意同唔鍾意,而唔鍾意嘅聲音一定係大啲。但我唔太擔心翠如,因為我哋都入咗行一段時間。(覺得翠如嘅演技點樣?)好好,就算佢連續9日通宵、每日瞓一、兩個鐘,雖然佢好攰,但一roll機就好專業,其實以佢嘅家庭環境,佢係生活無憂,但係佢都好努力,我覺得佢嘅演技喺感情方面或研究角色都好畀心機。」

拍續集要睇苗僑偉許紹雄

講到有傳劇集將開拍第三集,柏豪坦言:「我都有聽過,但未收到官方通知。(你喺劇中冇死到,可以拍第三集?)係呀,如果需要我。(你拍唔拍?)睇吓三哥(苗僑偉)同Benz哥(許紹雄)嘅期,佢哋先至係最重要。(馬國明喺結局嘅出現留下伏線?)多啲人更加正,故事多啲發展。(有傳第三集會係古裝?)係咩?咁多版本,網上都有傳我拒絕翠如係因為我鍾意徐天堂(袁偉豪於劇中嘅角色)。」他亦透露之後在內地五、六場巡唱會找來袁偉豪做嘉賓:「好想將我同佢喺劇中嘅關係帶上舞台,依家研究緊,佢都應承咗我有幾場做到嘉賓。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!