掃呢頁CODE去手機

2017年10月17日 星期二

【狗仔出更】陳庭欣粉紅三點式酒店出巡 孖實男友嬉水玩自拍 __,庭欣,陳庭欣,

港姐出身嘅陳庭欣(Toby),同香港先生出身嘅翟威廉嘅緋聞一直都撲朔迷離,不過去到舊年嘅七月,《蘋果》影到Toby翻撻「有米大狀」唐偉倫(Warren ...


港姐出身嘅陳庭欣(Toby),同香港先生出身嘅翟威廉嘅緋聞一直都撲朔迷離,不過去到舊年嘅七月,《蘋果》影到Toby翻撻「有米大狀」唐偉倫(Warren)去超市買餸煮飯仔後,Toby嘅感情生活就變得簡單得多( 新聞連結:http://bit.ly/2hNgfTk)。

日前下午五點左右,《蘋果》就發現陳庭欣同埋個疑似有米男友,出現喺數碼港嘅一間酒店,佢哋兩個冇揸車,行去酒店,一身游水嘅打扮,短褲拖鞋咁,沿路好似冇人認得出佢。

入到酒店之後,佢兩個就直衝酒店嘅泳池,陳庭欣着咗一身粉紅色嘅三點式玩水,又坐喺池邊傾偈。當然唔少得就係影相啦,自拍呢啲咁基本嘅嘢,佢哋就影咗好多張,當陳庭欣去游水嗰時,男友都有拎個電話出嚟幫佢影相。

玩咗廿五分鐘之後,佢哋就上水喇,男友好細心咁拎條毛巾畀陳庭欣,呢個時候陳庭欣應該係覺得好sweet,即時就回頭同男友傾偈講笑,仲越玩越喪,陳庭欣起埋飛腳扮踢男友。兩個上水後冇離開泳池,坐喺喺度曬太陽,到咗日落之後佢哋先離開。

(攝影:畢紹基、徐錦池) 港姐出身嘅陳庭欣(Toby),同香港先生出身嘅翟威廉嘅緋聞一直都撲朔迷離。 不過去到舊年嘅七月,《蘋果》影到Toby翻撻「有米大狀」唐偉倫(Warren)去超市買餸煮飯仔後,Toby嘅感情生活就變得簡單得多。


日前下午五點左右,《蘋果》就發現陳庭欣同埋個疑似有米男友,出現喺數碼港嘅一間酒店。

陳庭欣着咗一身粉紅色嘅三點式玩水,又坐喺池邊傾偈。

鍾意就快D Share啦!