掃呢頁CODE去手機

2017年10月7日 星期六

【攬住合照】王浩信護蔡思貝:不要傷害佢 __,蔡思貝,王浩信,

王浩信否認揸車接蔡思貝,並為女方護航。人夫王浩信(Vincent)早前傳出拍攝無綫劇集《踩過界》期間,曾單獨與劇中演員蔡思貝打邊爐,及後更指浩信與太太 ...


王浩信否認揸車接蔡思貝,並為女方護航。


人夫王浩信(Vincent)早前傳出拍攝無綫劇集《踩過界》期間,曾單獨與劇中演員蔡思貝打邊爐,及後更指浩信與太太陳自瑤婚姻亮紅燈,結果要浩信澄清。而今晚一對緋聞男女浩信及思貝齊齊現身無綫台慶亮燈活動,起初二人拍照時有輕攬兼有講有笑,未有半點尷尬,及後更雙雙受訪,浩信對於被指揸車到思貝家樓下,他表示當日只是在該屋苑附近泊車開工,寄望外界不要再有報道傷害同事,更揚言欣賞思貝,他謂:「佢好用心,所以唔好因為拍劇傾得多而有所誤會。(太太陳自瑤誤會?)梗係唔會,過兩日我哋有活動先講。」

見面唔尷尬

而思貝則澄清自己並非該屋苑住戶,當日亦只是於該處泊車,浩信聞言即謂:「你早講嘛!」思貝就坦言為此感無奈。問到與浩信再見面會否感尷尬?她謂:「唔會,拍劇咁耐係好拍檔。(同陳自瑤熟唔熟?)拍過一套劇。(你好惹是非?)拍一套劇就會有,之前拍《踩》劇都有同張振朗傳過。(覺得好無辜?)我學習緊點同同事相處愉快之餘,而又冇緋聞。」

唔會同女拍檔避嫌

至於浩信被問到會否因緋聞影響自己與太太的心情?他謂:「唔會,太太知我哋係朋友,第一日拍都一齊研究劇本,話唔係Friend都冇人信。(會唔會因為呢件事避嫌?)唔需要,套套劇都要避點會拍得好。」

兩公婆將現身闢謠

王浩信與陳自瑤周一(9日)下午到天水圍一商場出席活動,亦是二人自婚變的消息傳出後首度「合體」於公開活動現身。據知,二人席間會大玩遊戲,兩公婆拍住上齊齊搵真銀,相信會成為傳媒焦點。而陳敏之與囝囝雷子樂亦會出席同一活動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!