掃呢頁CODE去手機

2017年10月18日 星期三

人人都唔認係統籌!區文詩話Miki忙湊仔 __,Miki,區文詩,楊愛瑾,

逝去的感情.....本月15日是鄧麗欣(Stephy)34歲生日,剛自韓國釜山趕返港的她,和好姊妹吳雨霏(Kary)、區文詩(Angela)在中環開P ...


逝去的感情.....


本月15日是鄧麗欣(Stephy)34歲生日,剛自韓國釜山趕返港的她,和好姊妹吳雨霏(Kary)、區文詩(Angela)在中環開P補祝生日,但就不見跟Stephy和Angela屬好友,但傳跟Kary反目的楊愛瑾(Miki)在場,令人惴測Miki和Kary依然有心病。而日前Kary在活動上表示將和Stephy慶生,但會否叫Miki出席就不知,因她不是派對的統籌。

Angela接受東網訪問時,亦說不是她做統籌,至於可有叫Miki赴會,她咿咿哦哦:「普通食飯之嘛。(點解唔叫埋Miki?)er…唔知喎,唔係我統籌㗎喎,其實冇乜話約唔約邊個嘅,邊個得閒咪邊個食囉,其實都好難約呀,尋日爭啲都取消,真係一波九折,因為Stephy班機喺釜山delay嘛,有次突然間有個要做嘢,有個突然要飛,跟住原來Kary好似又唔得,因為佢第二日又早機,又唔舒服,本身好似唔係可以食到嘅,後尾Stephy有另一班機返到嚟,咁咪點都食啦。(Miki唔到好失望?)其實…大把機會啦,大家成日食飯㗎啦,我成日都見到Miki,大家都冇嘢嘅。(冇叫Miki可怕她不開心?)其實冇漏唔漏叫邊個嘅,只不過邊個得閒,邊個嚟食飯囉,(你知唔知有冇約佢?)其實大家太敏感啦,以前間唔中都係咁嘅啦,間唔中我哋三個,間唔中佢哋三個,成日都變嘅。(Miki忙湊仔?)佢好忙呀,湊仔係。(所以冇叫?)其實冇話叫唔叫嘅,食飯呢啲嘢,邊個得閒邊個嚟,原本Kary嚟唔到,可能得我同佢添。」

Miki指有約Stephy食飯

問可有送禮物給Stephy?她說不愛送禮,但每年會訂造一個有心思的生日蛋糕給好友,今年就送了一個有紅唇的蛋糕,她說:「大家都識咗咁多年,乜都有啦,唔使刻意買,咁多年嚟都係食飯,送蛋糕,我哋有好多共同朋友,唔只喺呢一班,所以每年生日都食好多餐飯,如我生日,Stephy可能會同我食四、五餐飯,係唔同朋友,近年大家唔搞party啦,寧願安安靜靜食餐飯,大家傾吓偈。(有咩祝福畀Stephy?)好老土,依家年紀大咗,祝佢健康囉。(想佢快啲拍拖?)呢啲嘢唔輪到你話,就算我祝福佢,佢都唔會因為咁而快啲拍㗎嘛,寧缺莫濫,最緊要搵到個啱嘅。(可有介紹男仔給好友識?)唔…,唔使啦,哈哈哈…。(佢有新男友?)唔…係,我哋唔興做呢啲嘢。」」而Angela就話已非圈中人不願透露近況,只說忙做飲食生意。至於在北京的Kary則表示不作回應。至於傳與吳雨霏不和的楊愛瑾(Miki)就透過電話回覆記者:「我都約咗Stephy食飯㗎啦,見到佢最近工作成績都好理想,我替佢自豪,其他是非我唔知呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!