掃呢頁CODE去手機

2017年10月17日 星期二

約埋Miki幫鄧麗欣慶生?吳雨霏:唔知! __,Miki,吳雨,慶生,miss A,霏,鄧麗欣,吳雨霏,楊愛瑾,

餅碎「復合」無望?歌手吳雨霏(Kary)現身活動時,提到日前因為八號風球懸掛而未能飛往北京工作,她說:「班機係九點鐘飛,我六點出門口,但喺隧道塞咗兩個 ...


餅碎「復合」無望?


歌手吳雨霏(Kary)現身活動時,提到日前因為八號風球懸掛而未能飛往北京工作,她說:「班機係九點鐘飛,我六點出門口,但喺隧道塞咗兩個鐘,最後都係上唔到機,諗住改航班但又滿晒,所以改咗聽日飛。」她續稱今次首度遇上這種情況,大感無助:「冇路走咁,下次會諗其他方法解決,或者搭機鐵。」

提到好姊妹鄧麗欣(Stephy)本月15日生日,Kary表示會約對方慶祝,但知道她仍身在釜山,因航班延誤而未能返港。問到會否約已鬧翻的楊愛謹(Miki)一同跟Stephy慶生﹖她坦言:「唔知,我啱啱喺蒙古做完山區探訪返嚟。唔係我統籌,就算佢喺度都冇所謂。」

另外,Stephy在IG上載了一張自拍照,並寫道:「釜山太唔捨得我喇,延誤10個鐘早機變晚機。」又hashtag寫好似話機件故障、依家好迷惘。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!