掃呢頁CODE去手機

2017年11月10日 星期五

出動私伙!汪明荃閃爆賀入行50年 __,汪明荃,

汪明荃好有貴氣呀!汪明荃盛裝打扮出席《汪明荃50周年世紀盛宴》,配上全套鑽石首飾包括耳環、戒指的她,雍容華貴,由無綫主席陳國強及高層樂易玲陪同步出拍照 ...


汪明荃好有貴氣呀!


汪明荃盛裝打扮出席《汪明荃50周年世紀盛宴》,配上全套鑽石首飾包括耳環、戒指的她,雍容華貴,由無綫主席陳國強及高層樂易玲陪同步出拍照,及會見新聞界。有指她全場會換裝四次,她笑答﹕「未知呀,啲衫有啲自己買、有啲公司安排嘅,睇吓點先。(賓客自己請?)係呀,不過有啲因為工作關係嚟唔到,有啲就推咗工作現身,好多謝佢哋。(鄭少秋同鄭欣宜嚟唔到喎。)係呀,秋官喺內地,佢都嚟咗我之前演唱會,唔可以要求咁多嘅,而做完手術嘅欣宜就有打過畀我,祝佢早日康復,佢勝在後生,應該冇乜問題。(羅家英好早到?)佢幫我招呼賓客嘛,但唔好上台表演喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!