掃呢頁CODE去手機

2017年11月10日 星期五

姊妹圍埋談性 岑麗香備性感內衣誘老公 __,內衣,岑麗香,底衫褲,

香香今日好爆乳,超級性感。汪明荃(阿姐)以主人家身份,今晚現身《海馬牌床褥特約:汪明荃50周年世紀盛宴》,邀來120位圈中好友包括容祖兒、楊千嬅、李克 ...


香香今日好爆乳,超級性感。


汪明荃(阿姐)以主人家身份,今晚現身《海馬牌床褥特約:汪明荃50周年世紀盛宴》,邀來120位圈中好友包括容祖兒、楊千嬅、李克勤、胡定欣及岑麗香等撐場,齊齊分享她的喜悅,場面十分熱鬧。其中容祖兒會翻唱阿姐的《京華春夢》、李克勤唱《勇敢的中國人》,而楊千嬅則負責獻唱《用愛將心偷》。晚宴以西餐形式進行,會場中央放有舞台。

岑麗香今晚性感現身,3吋事業線雖被薄紗掩着,但仍不失性感。記者打趣她近日改行性感路線,香香笑答:「乜我淨係呢排咩?咁着好靚,而且又啱場合。(老公有睇過呢身打扮?)有呀,佢都話靚,接受到都唔係壞事,況且性感得嚟健康,我係成熟型性感。」談到好友王君馨被拍得購入性感內衣,似為生B做好準備,香香謂﹕「睡衣唔一定係生B嘅。(同佢講多咗呢方面話題?)結完婚好自然就會講呢啲話題,但我唔知佢係咪準備好生。(有講性事?)其實基督徒好多話題,都有講呢啲。女人都會準備(性感內衣),我就放喺屋企,人妻係要有準備。」當被問到準備送甚麼給汪明荃時,香香表示未有準備,但會上台與阿姐玩遊戲,重演對方經典演出片段。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!