掃呢頁CODE去手機

2017年11月29日 星期三

陳蕊蕊搞生意唔理過程 __,陳蕊蕊,蕊蕊,

陳蕊蕊與筱靖昨日於土瓜灣出席「S.Beatpartyroom」開幕禮,蕊蕊以五位數字投資這家派對房間,她說:「之前投資過美人魚學校,今次投資少少,學吓 ...


陳蕊蕊與筱靖昨日於土瓜灣出席「S. Beat party room」開幕禮,蕊蕊以五位數字投資這家派對房間,她說:「之前投資過美人魚學校,今次投資少少,學吓做生意,其實美人魚學校都未回本,不過都有信心嘅,嚟緊會搞多啲唔同課程同大型比賽,希望多啲人留意海洋保育。」她更笑言只會花錢投資,其他經營過程都不太理會,故絕對不會跟另一股東嗌交。

同場的筱靖笑言有分享自己做生意受騙的經歷,她說:「有同蕊蕊講要帶眼識人,𠵱家餐廳重新做起,係艱難嘅,今個月係淡季,會蝕少少,全心寄望下個月聖誕節,呢個月頂住先,要努力。」

採訪:羅慧敏

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!