掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

老公錫足兩次 吳若希秘密返屋企送驚喜 __,吳若希,

閃到冇朋友呀!歌手吳若希(Jinny)昨晚出席《萬千星輝賀台慶》後,即刻急不及待回家睇囡囡。佢喺bigbigchannel玩直播,話老公Alex唔知佢 ...


閃到冇朋友呀!


歌手吳若希(Jinny)昨晚出席《萬千星輝賀台慶》後,即刻急不及待回家睇囡囡。佢喺big big channel玩直播,話老公Alex唔知佢會返屋企,Jinny仲唔小心曝光咗屋企個巨廳畀大家睇添喎!

Jinny一入屋就狂問Alex掛唔掛住佢,仲叫老公錫足佢兩次,當Jinny叫Alex錫佢第三次時,Alex即刻用一個無奈眼神望住佢。Jinny就問老公有冇睇《萬千星輝賀台慶》同埋問佢自己喺個騷度做咗乜嘢,Alex話:「唱歌,坐喺度,之後好似冇做嘢。」Jinny繼續追問老公:「今(昨)日我同邊個行紅地氈?」Alex話周柏豪,Jinny即刻話:「你都冇睇big big channel,唔好扮知。」二人不斷打情罵俏,網友都忍唔住狂留言話佢哋係咁晒恩愛!

唔介意老婆嗌柏豪BB

一向愛女深切嘅Jinny之後就衝咗入房睇囡囡,畀咗部電話Alex自己玩直播,有網友話Jinny叫柏豪做BB,Alex嬲都冇嬲,仲話:「佢(Jinny)日日都叫我做BB。」而Jinny睇完囡囡返出嚟即刻攬住老公話:「我個女真係『好打耳』!」

被嫌演技差

Jinny要老公再錫佢,又問老公有冇趁佢唔喺屋企嘅時間「偷食」,Alex話:「我嗌咗消夜未食!」Jinny又扮晒喊話:「我喺屋企地位好低。」Alex即時嫌佢演技唔夠好:「你都係唱番歌」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!