掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

台慶2017:何雁詩騷五吋長疤向姜麗文Say Hi __,姜麗文,何雁詩,

新歡舊愛共冶一爐!歌手何雁詩在將軍澳電視廣播城出席無綫《萬千星輝賀台慶》紅地氈環節,她以藍色低胸長裙稍露事業線現身,非常養眼!原本與男友鄭俊弘前後腳出 ...


新歡舊愛共冶一爐!


歌手何雁詩在將軍澳電視廣播城出席無綫《萬千星輝賀台慶》紅地氈環節,她以藍色低胸長裙稍露事業線現身,非常養眼!原本與男友鄭俊弘前後腳出場,但在大合照時主動走向男友身邊一齊合照,非常大方。不過,記者發現她手有一條約四至五吋長的疤痕,由手腕位置開始到向手肘方向伸延,雖然用化妝品遮掩,但仍然清楚可見。

用閃粉遮掩長疤痕

問為何如此性感?她解釋:「得閒嘛,十次得一次係會咁,健康性感,又唔係特別賣弄,大個女嘛。(新聞之後第一次唔係着長袖衫?)唔係,其實之前都有喺節目入面冇着長袖衫,唔係話咩特別。(手臂上咗粉?)係呀,閃粉,睇落去靚啲、皮光肉滑啲!」提到有指手腕傷痕源於自殘,她謂:「好耐嘅傳聞,唔回應喇!」

之後她又應記者要求騷出傷痕,但郁來郁去不讓仔細觀察:「唔通我之前腰間開刀、有疤,又要騷畀大家睇咩。」問這件性感戰衣有否先讓男友過目?她謂:「冇喎,套衫都係造型師揀。」提到男友的前度姜麗文都有出席,她答謂:「雖然同佢唔熟,但頭先都見到,有互相Say Hi。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!