掃呢頁CODE去手機

2017年11月28日 星期二

阿嬌帶埋男友去阿Sa生日P __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

好閃呀!女星蔡卓妍(阿Sa)喺啱啱11月22號就過咗佢35歲嘅生日,之前佢仲喺網上大晒生日會嘅相,當中包括好友容祖兒、鄭希怡、鍾欣潼、謝霆鋒等都有出席 ...


好閃呀!


女星蔡卓妍(阿Sa)喺啱啱11月22號就過咗佢35歲嘅生日,之前佢仲喺網上大晒生日會嘅相,當中包括好友容祖兒、鄭希怡、鍾欣潼、謝霆鋒等都有出席,場面熱鬧,總之相信阿Sa就過咗一個好開心嘅生日。

今日鍾欣潼(阿嬌)就喺社交網再晒出當日阿Sa生日派對相,並留言:「之前微博賬號出現了些問題真的不好意思,遲來的生日祝福,我們都要狠狠的幸福下去喔@蔡卓妍 愛你!」不過相中其中一個亮點,就係阿嬌同男友賴弘國嘅合照,原來佢當日都有出席阿Sa嘅生日會,大批網民都話阿嬌繼上次喺網上晒出與男友合照後,今次再大放閃光彈,仲帶埋男友見佢嘅好友,似乎二人嘅感情相當穩定喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!