掃呢頁CODE去手機

2017年12月31日 星期日

【多謝老闆啦!】29歲木偶哥宣佈娶歐陽巧瑩 何哲圖幫手擇日 __,何哲圖,林師傑,木偶哥,歐陽巧瑩,

本月中兩人一齊出席活動時已經暗示好事近。(資料圖片)(資料圖片)噚晚無綫《勁歌金曲》真係人氣最__嘅一屆(自己填),但周邊精采場面就多到笑到有腹肌,… ...


本月中兩人一齊出席活動時已經暗示好事近。(資料圖片)
(資料圖片)

噚晚無綫《勁歌金曲》真係人氣最__嘅一屆(自己填),但周邊精采場面就多到笑到有腹肌,……以及大會嗰張「唔好問點解」嘅賽果——而全晚出現次數最多嘅名,係何——哲——圖。

依家,又要再提一次何哲圖個名,因為,噚晚星夢慶功宴上,佢爆咗木偶哥林師傑原來已向女友歐陽巧瑩求婚成功!恭喜晒呀!

其實早於本月中,木偶哥同歐陽巧瑩出席一個活動時,已透露婚期。當時兩人被問到點樣慶祝聖誕?男方就話有共識節日唔大事慶祝,因為想慳番啲錢儲錢買樓結婚。傳媒追問幾時結?木偶哥就話:「越快越好,搵到啱嘅人好難得!」又稱何哲圖都係催婚。

當眾求婚喎!傳媒起哄問歐陽巧瑩願唔願意啦,佢即刻話:「我願呀!」仲話唔需要浪漫求婚,因為會好驚同好尷尬。

時間又返番去噚晚星夢慶功宴上,um……一眾得獎以及尚在努力嘅歌手包括胡鴻鈞、何雁詩、鄭俊弘、木偶哥、谷微等等輪流向老闆何哲圖賣口乖講多謝,好開心加入星夢啦、多謝老闆多謝TVB啦。木偶哥話:「我真係要認真多謝老闆嘅,因為佢今年喺唔同層面都鼓勵咗我好多,俾好多信心我。」眾人就起哄嗌「結婚!結婚!」……你想像到個畫面係點啦……然後木偶哥隊番個咪俾何哲圖諗住由對方打完場,但何哲圖就爆咗句:「結婚呢樣嘢,已經同師傑溝通咗啦,我哋。」

跟住當然係大家又起哄木偶哥本來仲想兜話「係我同老闆結婚」,但何哲圖見大家咁高興,就爆料話木偶哥已經正式求咗婚喇。

開心事嚟嘅,「紅都面晒」嘅木偶哥呢個Moment亦開心share啦,佢話:「多謝晒…真係…依家正式宣佈係咪?我已經封咗盤,所以大家啦,盡情去妒忌歐陽巧瑩啦,羡慕佢你哋冇機會0架喇!因為我已經將個人留咗畀佢!哈哈!真係開心,因為老闆真係好關心我呢件事,俾咗我好大信心,我之前冇諗過婚姻,成日以為要搵好晒啲錢,買到樓,搞好晒先去做,係老闆畀咗個好大啟發我,都真係……仲幫我擇晒日,係好感動嘅成件事。」

多謝老闆,木偶哥都要多謝下未婚妻0架?「真係多謝……喺一個唔係咁靚嘅時候,遇到歐陽巧瑩入咗嚟我生命,同我拍拖啦,戇戇居居咁三年後,我哋依家準備籌備結婚啦,希望大家可以祝福我哋!多謝你哋支持!」咁幾時好日子?木偶哥話:「老闆幫我擇咗!」

點解何哲圖呢個老闆似老竇多啲……

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP


鍾意就快D Share啦!