掃呢頁CODE去手機

2017年12月31日 星期日

濕身透黑Bra!高海寧同黎諾懿激咀取暖 __,黎諾懿,高海寧,

真係見到都覺得凍到震!藝人高海寧(高Ling)與黎諾懿日前深夜拍攝新劇一場淋雨戲,高Ling因用錯方法包保鮮紙,保暖失效反而變得更凍!二人其後跑入車廂 ...


真係見到都覺得凍到震!


藝人高海寧(高Ling)與黎諾懿日前深夜拍攝新劇一場淋雨戲,高Ling因用錯方法包保鮮紙,保暖失效反而變得更凍!二人其後跑入車廂拍咀戲,冰火相融才可抵禦寒冷。

劇情講述飾演調酒師的高Ling與黃長興鬧交後離開,黎諾懿即時尾隨,在滂沱大雨下上前安慰她。當晚氣溫只有十多度,但二人被冰水照頭淋,當拍完第一Take後,黎諾懿即時忍不住大叫:「好凍呀!」而濕透的高Ling更露出黑Bra。

拍完淋雨戲,二人再緊接拍攝另一場於車廂的咀戲,高Ling表示今次較《愛·回家》中的咀戲更激,但因大家相熟,加上事前已傾好所以沒有尷尬,一Take過搞掂!寒夜中能躲在車廂相擁拍咀戲,令原本冷得騰騰震的二人都因相擁而變得溫暖。要於高Ling相擁咀嘴,有家室的黎諾懿笑言高Ling會代他向太太備案,而高Ling亦指黎諾懿的老婆明白事理。

事後他們接受訪問時均表示凍到打冷震,黎諾懿說:「我好少會嗌凍,但拍到中段震晒,啲水真係好冰凍!」他笑言曾想放棄,但慶幸不是天氣更寒冷時才拍攝。高Ling稱當時只想盡快完成拍攝。每逢停機時,工作人員都即時遞上熱茶、暖包及毛巾等供二人取暖。高Ling及黎諾懿即時走到暖風機前取暖,黎諾懿稱曾於冬天到橫店拍戲,因將手放近暖風機取暖,第二日發覺被灼傷,所以提醒高Ling不要放得太近。高Ling則透露全身包着保鮮紙,但因「雨勢」太大,發覺原來沒有太大作用:「我冇乜經驗,將保鮮紙分成幾段嚟包,原來要一氣呵成包先得,我拍到中途啲水流入皮膚更加凍,拍完嗰場要重新包過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!