掃呢頁CODE去手機

2017年12月2日 星期六

母親的抉擇!吳若希諗過唔要BB __,吳若希,

好彩最後都生咗!入行七年,年僅25歲已成為人妻人母的吳若希(Jinny),入行初期一度被網民封為宅男女神,但2014年隨何哲圖轉無綫投憑一曲《越難越愛 ...


好彩最後都生咗!


入行七年,年僅25歲已成為人妻人母的吳若希(Jinny),入行初期一度被網民封為宅男女神,但2014年隨何哲圖轉無綫投憑一曲《越難越愛》上位後,就慘變為「十大討厭藝人之一」兼面對多番負面評論,更有指她支出與收入不相稱,吳若希坦言有段時間因承受不了而患上抑鬱症。Jinny在電台訪問中說:「有段時間我好抑鬱,我有食抗抑鬱藥,應該係攞完金曲金獎後。人哋抨擊我嘅工作、樣貌、聲線等,我都可以冇所謂,最委屈係傳我被包養。由細到大,媽咪都灌輸畀我知,女仔最緊要就係清譽,我自己辛苦工作賺錢,租嘅屋買嘅車都係自己畀錢,點解要咁樣傳?好彩因為我份人樂觀,食咗好短期輕微嘅抗抑鬱藥,但嗰段時間嘅樣就變得好浮腫。」

迷信先揀Alex?

吳若希16年初大方公開與被形容是「澳門闊少」的Alex Ho拍拖,但同年9月,又突然高調宣布分手,但之後Jinny傳出懷孕停工,二人戲劇性復合兼在今年產女並結婚。談及與Alex的戲劇性愛情故事,吳若希首先直認Alex是她的歌迷:「Alex的確係我嘅歌迷,事關拍拖後,我檢查佢手機以往嘅紀錄,佢用我嘅歌詞去冧EX(前度)囉,哈!」節目中,吳若希透露,Alex於2015年底邀她往澳門剪綵令二人相識,之後Alex要求Jinny介紹風水師父給他,繼而接觸多了男方再展開追求,至於這麼快就互相肯定,Jinny除了欣賞對方孝順及顧家外,更直認與「迷信」有關,她說:「因為師傅睇過我哋嘅八字,亦因為佢一句『你又旺佢,佢又旺你!』哈!」

成日發脾氣

Jinny坦白承認二人一度分開是因為吵架,繼而發現懷孕令二人復合,她說:「分開後,其實大家都唔捨得對方,我心知嗰時對佢發好大脾氣,但亦因為發現佢某啲事講大話。有咗BB後,係『唔知點算』,有考慮係咪要個BB,但真係做唔出,好快就決定要生落嚟,知道後再話畀佢他,好快有共識呢段關係要走落去。」原來二人再走在一起,互相坦白提出條件,「佢話:『以後發脾氣唔准掟嘢!』我話:『好!但你以後唔准對我再講大話!』」因為雙方坦誠,令呢段關係修成正果。

擇啱日子先結婚

吳若希坦言生下囡囡淼淼後,丈夫很痛鍚女兒,夫婦關係更好,老爺奶奶也支持她復出幕前工作,不過為何二人四月產女後於十月十號才在港註冊成為正式夫婦,吳若希笑說:「也是師傅指我們是最好在那年那月那日結婚,哈!」估不到吳若希小小年紀「大迷信」!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!