掃呢頁CODE去手機

2017年12月20日 星期三

傻傻分不清!鄭希怡晒阿媽靚樣母女似到爆 __,鄭希怡,

唔知以為係孖生姊妹。講到歌手鄭希怡(Yumiko)一定會好快就諗起佢可愛嘅囡囡梁浸浸,皆因浸浸憑住萌到爆嘅樣子,加上活潑性格,深受網友喜愛。不過呢日Y ...


唔知以為係孖生姊妹。


講到歌手鄭希怡(Yumiko)一定會好快就諗起佢可愛嘅囡囡梁浸浸,皆因浸浸憑住萌到爆嘅樣子,加上活潑性格,深受網友喜愛。不過呢日Yumiko就唔係分享囡囡嘅生活點滴,而係罕有地上載佢媽媽嘅舊照,並留言表示:「我媽媽,真美。」嘩!驟眼睇真係差啲認錯,以為係Yumiko,見到Yumiko媽媽面尖尖、眼大大,樣子非常清秀,媽媽咁靚,似乎Yumiko絕對係遺傳咗媽媽嘅優良基因,唔少網民都話真係差啲認錯,大讚佢哋成個餅印一樣,甚有母女相,仲搞笑話有冇啲近照睇吓呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!