掃呢頁CODE去手機

2017年12月19日 星期二

胡琳好奇睇唐文龍陳敏之拍床戲:好得意 __,胡琳,陳敏之,敏之,唐文龍,

胡琳就話睇住佢哋拍床戲覺得好得意!歌手胡琳(Bianca)現身工展會活動,與現場觀眾大玩遊戲及獻唱新歌《一天也不能少》:「呢首歌係我第一次現場唱Liv ...


胡琳就話睇住佢哋拍床戲覺得好得意!


歌手胡琳(Bianca)現身工展會活動,與現場觀眾大玩遊戲及獻唱新歌《一天也不能少》:「呢首歌係我第一次現場唱Live,好緊張,好驚唔記得歌詞。其實上一年我都有嚟唱歌,呢度好適合一家大細嚟,加上就嚟又農曆新年,可以囤積啲糧食同埋啲新年用品,場面好熱鬧。等陣做完嘢都想去行吓,掃吓貨。」

Bianca於最近熱播的無綫台慶劇《溏心風暴3》中飾演唐文龍的太太,她表示是首次參與戲劇演出,更大爆有在現場「欣賞」唐文龍與陳敏之的激情戲拍攝,Bianca笑言:「嗰場戲係講文龍飲醉酒之後認錯咗敏之係我,所以導演就想我喺同一個位做番同一件事,拍完嗰一段之後我就留低咗睇,覺得好得意,因為我未睇過人哋拍床戲,而佢哋又好投入,第一次拍劇對我嚟講樣樣都好新奇。」

Bianca亦透露之後會再有更激情的劇情:「啲觀眾可能愈睇愈激心!(會唔會有Fans戥你有小三介入而深深不忿?)有呀,啲媽咪就最嬲,佢哋會戥我唔抵。(咁自己嘅媽媽又點睇?)咁佢又冇乜反應,爸爸媽媽都係討論我做得好唔好。」她又稱希望會再有戲劇演出機會及預計明年初再推新歌。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!