掃呢頁CODE去手機

2017年12月11日 星期一

舊愛家姐帶挈有工開 __,

張詠恩找來弟弟的舊情人宣傳活動。
舊愛家姐帶挈有工開藝人張致恒(Steven)與莊端兒去年結束戀情,而莊端兒是次活動的公關,竟是Steven的姊姊、前女子組合Krusty成員張詠恩(J ...


舊愛家姐帶挈有工開

藝人張致恒(Steven)與莊端兒去年結束戀情,而莊端兒是次活動的公關,竟是Steven的姊姊、前女子組合Krusty成員張詠恩(Jan)!Jan昨日出席活動時表示:「我同Xenia都係好朋友,我話有呢個活動,佢就自薦話嚟,仲話會以另一個Cosplay造型嚟參加下一次試食比賽。」問到可擔心對方打扮性感,會惹來鹹豬手?她說:「我哋會保護佢,況且佢見慣大場面,唔使驚嘅。」

另一邊廂,Steven與莊端兒分手後,相隔5個月就火速搭上演員新歡梁皓恩(April),並於今年3月在社交網公開戀情,被指花心的他當時承諾會修心養性做乖仔。Steven近日頻頻上載工作照,有份參演的內地網絡電影日前上綫,12月中將到西雙版納拍攝第二集,到新年才會回港,實行努力工作賺老婆本!






鍾意就快D Share啦!