掃呢頁CODE去手機

2018年1月17日 星期三

結婚1周年即有喜 林宥嘉宣布做老竇 __,林宥嘉,

恭喜晒!台灣歌手林宥嘉(Yoga)與太太丁文琪(Kiki)就喺去年1月登記結婚,正式成為夫妻!向來恩愛非常嘅二人,今日Yoga出席活動時,就送上小禮物 ...


恭喜晒!


台灣歌手林宥嘉(Yoga)與太太丁文琪(Kiki)就喺去年1月登記結婚,正式成為夫妻!向來恩愛非常嘅二人,今日Yoga出席活動時,就送上小禮物及卡片,上面仲寫住「新年快樂,2018也請多多指教」,仲附上佢同太太Kiki嘅簽名,旁邊仲有一個BB仔嘅圖案,興奮公布太太懷孕嘅喜訊,係小王子,不過就仲未改名,仲透露太太已懷胎3個多月添!

另外,Yoga仲分享當時太太畀佢睇驗孕棒嘅情況,仲話當太太話佢知懷孕嘅時候,令佢嚇親。佢仲表示日前有陪太太去產檢,當透過超聲波聽到BB嘅心跳聲,真係覺得好感動,仲搞笑話:「聽到心跳聲非常想哭!」而Yoga亦表示Kiki預計7月生產,更將排開所有工作,陪伴老婆生產。佢又指Kiki近期害喜,對氣味非常敏感,所以有啲咩事都會盡量幫佢做,仲話因為太太剛懷孕,加上自己工作好忙,所以依家消息公布後,希望朋友可以多多幫忙她」。

而Kiki近日喺社交網都係上載食物相,令網民猜測因為懷孕,所以食嘢多咗,總之恭喜晒!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!