掃呢頁CODE去手機

2018年1月17日 星期三

選美勁黑仔!王詠珩唔見泳衣下半截 __,黑仔,選美,王詠珩,姜皓文,

又會淨係唔見咗下身…擁有甜美燦爛笑容的王詠珩(Wing)早前代表香港參加在日本舉行的國際小姐競選,雖然最終未能奪獎,但其淡定表現仍值得給予掌聲,而比賽 ...


又會淨係唔見咗下身…


擁有甜美燦爛笑容的王詠珩(Wing)早前代表香港參加在日本舉行的國際小姐競選,雖然最終未能奪獎,但其淡定表現仍值得給予掌聲,而比賽期間發生了不少小意外及黑仔事,決賽當日Wing更病到失聲,幸好最終都一一化解,她說:「開場部分民族服裝條裙,綵排已經係咁踩裙腳,直情行唔到,好驚On Show都係咁,好在之後我掹到條裙腰位好高,都順利行完Catwalk,之後我着住六吋高踭鞋,唔小心喺後台跌倒,屁股落地痛咗好多日,當時冇理咁多繼續換衫,但又發現唔見咗一隻鞋,好在有後備,即刻換另一對!到泳裝環節,綵排嗰陣又唔見咗泳衣下半截,好在有人有多套泳衣,又同我啱Size,臨到當日先換第二套出場咋!」參選前是怕醜妹的Wing曾表示最具挑戰是泳衣部分,最終她都成功豁出去,身穿粉紅色泳衣大方行騷,獲觀眾大讚夠自信。

Wing表示今次參選獲益良多,與多個佳麗成為好友,並挑戰了自己的極限,她說:「每日都好攰,但依然可以Push到自己好盡,體力同精神都頂住,日日着高踭鞋令對腳已經麻痹冇晒感覺,比完賽直情行唔到樓梯,但當時係可以死頂到。」而期間在日本多處訓練及體驗風土民情,亦令Wing眼界大開:「平時旅行係唔會去到呢啲地方參觀,又聽大學講座、學茶道、書法、太空知識、女權知識,每日都好似返學咁,最難忘係去福島,大家都擔心輻射問題,但當地人好努力做好多嘢減低幅射,見到有旅客探佢哋係好熱情,可能平時係唔會有外人探佢哋,佢哋努力保衛家園嘅心令我好感動。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!