掃呢頁CODE去手機

2018年1月27日 星期六

【嫁得比你好?】被陳庭欣撬走初戀男友 翻版「Baby」閃嫁晒幸福 __,Baby,陳庭欣,庭欣,Angelababy,

現年26歲,有「翻版Angelababy」之稱嘅卓楓而(Candice),傳被陳庭欣(Toby)硬撬初戀男友唐偉倫(Warren)。據聞Warren係 ...




現年26歲,有「翻版Angelababy」之稱嘅卓楓而(Candice),傳被陳庭欣(Toby)硬撬初戀男友唐偉倫(Warren)。據聞Warren係有米大狀,坐擁半億物業,同Candice拍拖4年多,前年3月傳因Toby介入致分手。(相關新聞﹕http://bit.ly/2EeMan9 )

Candice一直都話唔心急拍拖,話想專注事業,早前由「ig女神」轉做藝人,出寫真做歌手兼拍大台嘅《3日2夜》,與楊潮凱一齊去塞班島,雖然受「限奶令」所限唔使着泳衣,但Candice仍不時穿低胸小背心,勁吸睛,滿足宅男粉絲。

想不到事業剛露曙光,Candice突然閃婚!同樣係o靚模出身嘅好姊妹羅芷君(Crystal)噚日喺ig貼上與Candice嘅結婚合照,見Candice穿上low cut款婚紗裙,與8位好姊妹一齊扮嘟嘴賣萌,但就唔見新郎哥,身份好神秘。

羅芷君留言恭喜一對新人,佢話﹕「恭喜您去到人生另一個階段,一切得來不易...好感動你終於找到自己想要的,要幸福快樂啊。」前Super Gear成員鄧以婷就話:「我的寶貝,其實我很欣賞她。她很勇敢,愛真是需要勇氣;她很堅持,不會輕易放棄一段感情;她很樂觀,面對什麼事情也會欣然接受;她會呻,但很快就沒事。今天真的很感動,她在台上哭時我也偷偷掉了一滴淚,我相信這是上天對她最好的安排,她一定會很幸福!最後她今日真係好靚。」

而新娘子Candice今日凌晨亦喺ig story貼咗泡泡浴同美食相,仲寫住﹕「終於可以放鬆一下。」婚宴忙足一日,終於有時間休息。

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

卓楓而閃婚,好姊妹陪出嫁。(ig圖片/資料圖片) 卓楓而曾傳被陳庭欣硬搶初戀男友。(ig圖片) 好姊妹羅芷君亦送上祝福。(ig圖片)
鄧以婷(左)爆新娘子台上感動落淚。(ig圖片) (ig圖片) 卓楓而早前與楊潮凱去塞班島拍《3日2夜》。(無綫電視截圖)
雖然冇泳裝,但吊帶背心仍騷身材。(無綫電視截圖) 卓楓而嘅ig少有貼異性合照,老公身份亦很神秘。(IG圖片) 陳庭欣與有米大狀Warren感情穩定,不時被影到行街。(資料圖片)





鍾意就快D Share啦!