掃呢頁CODE去手機

2018年1月16日 星期二

鄧月平:撞鬼識收魂!鄧月平跟外婆學捉鬼:有遺傳 __,鄧月平,

鄧月平話細個外婆試過用血幫佢驅鬼,令佢嘔咗啲黑色嘢出嚟!藝人鄧月平以代言人身份出席活動,穿上大露背裝,非常吸睛。她笑言冬天十分寒冷,吃大量食物儲脂肪過 ...


鄧月平話細個外婆試過用血幫佢驅鬼,令佢嘔咗啲黑色嘢出嚟!


藝人鄧月平以代言人身份出席活動,穿上大露背裝,非常吸睛。她笑言冬天十分寒冷,吃大量食物儲脂肪過冬,又認為女仔隨着年齡增長,baby fat會減少:「呢排運動都冇做,不過要開始操fit減肥迎接夏天同新工作。(有咩新工作?)要開始拍嘢,今年打算出三隻歌。(你肥咗幾多?)冇磅過,但我本身鍾意煮嘢食,聖誕節同新年煮咗十人分量嘅晚餐畀朋友食,仲整咗羊腩煲好好食。」她直言對自己下廚十分有自信,因為每個食過嘅人都想再食,打算未來開關於飲食的節目。

愛神怪男拒父女戀

問可有試過為男友煲湯?她說:「如果我有拖拍,都想男友煲畀我飲,前排去台灣拍節目都有整炸嘢畀麥子樂食。(有冇機會撻着?)父女戀咩!撻唔着,我覺得佢好有爸爸感覺。(唔係鍾意年長啲?)唔係,我係比較鍾意神怪channel嘅男仔。」

曾有鬼進出身體

她又透露農歷新年會返鄉下重慶跟外婆學捉鬼。而她去年9月回鄉下飲宴時,屋企人曾教她一些收魂魄的技巧:「佢哋係遺傳做呢樣,最近我20歲生日前一日撞鬼,喺身體出出入入,家人就叫我係時候學嚟傍吓身。(你唔驚?)我係女仔嚟梗係驚,但發生嗰刻係唔知,事後聽番係最恐怖。」她認為事件幾有趣,有助提升寫故事的靈感。

外婆用血驅鬼

鄧月平表示自小忌水,十多歲時試過在荷花池旁被推落河:「屋企人話我忌水忌得好犀利,試過朝早六、七點鐘起身做法事,類似做驅魔嘅嘢。」她又表示試過病得很嚴重,連續睇過三個醫生都無效,結果外婆用自己的血幫她驅鬼:「嘔咗啲黑色嘢出嚟。」她又試過朋友從她身上聽到一把男人聲音。問是否足年回去學捉鬼?她說:「唔定,我婆婆40歲先至學,媽咪冇呢個特質,細佬仲細未知有冇。我細個嗰時學過催眠,喺念力方面特別推動到。當初學嚟想幫人,同埋做藝員都多呢啲。」她講到令她最大感受是因為在台灣住酒店時,令她有唔輕鬆的感覺,加上日前到電台接受訪問時亦發生小插曲,需要立即轉話題。她又表示在自己14歲時有一些收到資訊的特殊能力,自此就未有發生。

--------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/kjWq8A


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!