掃呢頁CODE去手機

2018年1月14日 星期日

張寶兒未係「家人」 袁偉豪:睇緣分 __,袁偉豪,張寶兒,

張寶兒仲未係「家人」,袁偉豪話睇緣分喎!藝人袁偉豪(Ben)及梁烈唯為特殊馬拉松活動主持起步禮,二人同聲指從未試過相約跑步。袁偉豪爆料指曾試過跑步到唯 ...


張寶兒仲未係「家人」,袁偉豪話睇緣分喎!


藝人袁偉豪(Ben)及梁烈唯為特殊馬拉松活動主持起步禮,二人同聲指從未試過相約跑步。袁偉豪爆料指曾試過跑步到唯唯家附近,欲致電他一起跑步,沒料被對方拒絕,對此唯唯謂:「帶氧運動我鍾意踢波多啲,跑步一個人我會覺得有啲悶。」更指曾試過當導跑員,與視障人士一起跑十公里,沒料對方乃專業跑手,比他還要跑得快。

而袁偉豪則表示女友張寶兒今早亦參與公司的百萬行活動,可謂分開做善事。與胡定欣、胡蓓蔚等組成「Crazy Runner」的他,與成員儼如家人,被問到可會拉女友入組?他笑謂:「要睇緣分,佢平時都只係做健康操,睇電視跟住鄭多燕跳嗰啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!