掃呢頁CODE去手機

2018年1月14日 星期日

石詠莉:婚後只見老公一日!石詠莉茶飯不思上圍瘦 __,石詠莉,

石詠莉爆婚後只見到Patrick一日~歌手石詠莉(Sukie)到金鐘為婚紗時裝表演擔任嘉賓模特兒,新婚的Sukie就直言要投訴老公鄧健泓(Patric ...


石詠莉爆婚後只見到Patrick一日~


歌手石詠莉(Sukie)到金鐘為婚紗時裝表演擔任嘉賓模特兒,新婚的Sukie就直言要投訴老公鄧健泓(Patrick):「佢未得閒同我度蜜月,工作太忙,一直喺內地拍戲,不過都係嘅,搵多啲錢養屋企。(賺定奶粉錢?)未住,你咁心急做乜?」她直言現在賺錢比較重要,但新婚後只見過老公一日:「好掛住佢,掛到瘦咗,所以行騷唔使減肥,以前兩日前就要節食,好唔健康。」問到有否向老公反映?她表示有告訴老公自己經常夢見對方,但自己忙於在香港工作,未能到內地探班:「忙出碟,希望今年造多啲原創歌。(造人大計?)順其自然!聽天由命!親朋戚友都好心急,但唔係想有就有。」她希望多點時間二人世界,成為父母後就要以子女為先,花很多時間在教育方面。

提到本來打算2月度蜜月,Sukie坦言不知到時是否有時間:「希望佢可以抽幾日。(佢幾時拍完?)話一月十幾號,但好難講。我茶飯不思,好想有啲時間一齊輕鬆吓。」她透露Patrick患了重感冒,令她非常擔心和心痛,早前他回港一天就是為了看醫生。至於這天的婚紗並不性感,她笑言自己結婚時同樣不性感:「Patrick唔畀,老公大人要審視過啲衫,好大男人。(酬勞高都唔得?)你同佢講吖!其實要睇場合。(其他人行婚紗騷好性感?)我縮咗水。(上圍?)掛佢掛到全個人縮水。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!