掃呢頁CODE去手機

2018年1月6日 星期六

開工心口痛食藥救命!林鈺洧隔代遺傳心臟病 __,林鈺洧,林俊賢,

林鈺洧就話連爸爸林俊賢都唔知佢患有心臟病!資深演員林俊賢女兒林鈺洧(Denice),昨日與邵音音拍攝奇妙電視節目,邵音音更爆與Denice同樣患心臟病 ...


林鈺洧就話連爸爸林俊賢都唔知佢患有心臟病!


資深演員林俊賢女兒林鈺洧(Denice),昨日與邵音音拍攝奇妙電視節目,邵音音更爆與Denice同樣患心臟病,拍攝中途差點病發,幸好雙雙及時食藥保住命仔。而單身的Denice面紅紅指與圈外異性曖昧多時,但事業剛起步,暫不想談兒女私情。

林鈺洧、邵音音與吳智杰昨日為奇妙電視節目《使乜驚大兩Gen》到上環摩羅街取景,兩位年輕人對該處的事物感新鮮,趁未埋位時四圍逛,邵音音透露該節目談及代溝問題,但與年輕人合作完全冇問題。

做唔到「肉女」

邵音音更化身導演,着Denice穿透明睡衣扮性感女星狄娜,豈料對方竟把睡衣外穿,Denice說:「我真係做唔到『肉女』,聯想唔到,不過同音音姐開工好開心,成日笑到流眼水。」但邵音音卻爆昨晨與Denice開工時雙雙心口痛,差點心臟病發,Denice說:「呢個病係隔代遺傳,我小學時已經知道有,試過喺學校暈低,所以成日袋住啲藥喺身,頭先食咗藥休息一陣冇事,可能焗親啫!(爸爸知唔知?)佢唔知,我冇特別講。」邵音音則說:「呢個病唔知幾時病發,惟有袋住藥喺身,頭先我哋真係嚇親工作人員,以前拍戲都試過咁,當時嚇到導演郭子健即刻搵人送我返屋企。」二人亦有交流患病心得。

對於節目於本月底煞科,Denice透露聖誕已跟家人到曼谷旅遊,將在港度過農曆新年,問到曼谷之行可有男友同行?Denice自言目前單身,卻有曖昧對象,她面紅紅地說:「曖昧咗好耐,有啲悶,但依家事業剛起步,又唔多想拍拖住囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!