掃呢頁CODE去手機

2018年1月23日 星期二

林淑敏大熱倒灶失落女配 網民拍檔爭住呵 __,

說好的,大小姐呢?無綫前日(21日)舉行嘅《萬千星輝頒獎典禮》圓滿結束,賽後依然議論紛紛,當中最引起網民討論嘅一定係「最佳女配角」!憑住處境喜劇《愛. ...


說好的,大小姐呢?


無綫前日(21日)舉行嘅《萬千星輝頒獎典禮》圓滿結束,賽後依然議論紛紛,當中最引起網民討論嘅一定係「最佳女配角」!憑住處境喜劇《愛.回家之開心速遞》大小姐「龍力蓮」一角入圍嘅林淑敏(Mandy),絕對係賽前大熱,但最終與獎項擦身而過,女配最後由前港姐朱晨麗奪得!

林淑敏本來呼聲甚高但大熱倒灶,所以唔少網民都戥佢唔抵,瘋狂喺各大討論區同facebook洗板,仲係咁喺林淑敏Instagram留言畀佢話「大小姐先係最佳女配角」、「大小姐,加油啊」、「點解個獎唔係你攞啊!超唔開心」,又笑言:「快d出warning letter俾(畀)公司」

唔只網民力撐,就連佢個好拍檔「送水輝」許家傑賽後都送花安慰對方:「雖然你攞唔倒(到)女配角,但你既(嘅)表現毋庸置疑,在我心中你已經是最佳女主角😎☝️ #享受過程 #大家都會繼續支持你的」鄭世豪都上載合照話:「家姐,你點都係我心目中2017最佳女配角」而賽前Mandy都就話唔係好介意有冇獎,有人讚已經好開心:「喺街度有人讚我,已經好滿足,有冇獎都唔重要。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!