掃呢頁CODE去手機

2018年2月4日 星期日

【承認公司重組】徐若瑄富商老公獲3.5億紓財困 感激岳父離世前贈字 __,徐若瑄,

台灣女星徐若瑄同新加坡商人李雲峰於2014年結婚,當時好多人覺得徐若瑄入豪門做少奶奶。不過兩人婚後,兩次傳出李雲峰嘅新加坡馬可波羅海業集團有財務危機, ...




台灣女星徐若瑄同新加坡商人李雲峰於2014年結婚,當時好多人覺得徐若瑄入豪門做少奶奶。不過兩人婚後,兩次傳出李雲峰嘅新加坡馬可波羅海業集團有財務危機,甚至徐若瑄要於2015年誕下囝囝Dalton後,極速復工賺錢。

徐若瑄當時就澄清「從來沒有想要去做貴太太」,兩人對彼此的事業「保持尊重又互相支持」,各自嘅工作都會全力以赴,即係話,產後復工係出於事業心,否認要撲水救夫之類嘅說法。

李雲峰最近亦接受咗新加坡《聯合早報》訪問,證實前幾年油價大跌,令集團財務陷入財務危機,好彩搵到「白武士」出資6千萬坡紙(約3億5千萬港元),度過難關。

李雲峰話好多謝徐若瑄一路陪伴,佢話有時睇到話老婆救夫嘅報道,就盡量唔去睇,以免睇咗會嬲。佢亦都話徐若瑄除咗陀BB嗰時停過工,其他時候都係努力工作緊。「有好幾次面對投資方不太友善的態度,受到各種委屈,回到家發一點牢騷,她會用很正能量的話鼓勵我。靈魂伴侶非常重要,家人的支持也非常重要。父親告訴我要負責任、堅持下去,母親鼓勵我船到橋頭自然直。」

早前徐爸爸於元旦日因感冒引起併發症不治,李雲峰亦飛抵台灣,幫忙照顧子女及處理徐爸爸身後事。佢喺訪問中透露,解決咗公司財務問題之後,同徐若瑄返過台灣同徐爸爸食飯,徐爸爸亦送咗一幅字「圓融」俾佢,提示佢待人接物要更圓潤,李雲峰自言這幅字對佢喺處理危機過程中,起咗關鍵作用。

李雲峰續道:「去年底債務重組完成後,我陪家人到台北時,還跟岳父吃了兩個小時的飯。他很關心,我還跟他交代整個重組過程。沒想到我們到日本滑雪時,就聽說他出事了。」



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



徐若瑄多次表示,支持新加坡商人老公李雲峰事業。(互聯網圖片) (資料圖片)
徐爸爸生前曾送一字畫予李雲峰,寄語處事要圓潤。(互聯網圖片) 徐若瑄(左起)及徐爸爸透過劉益東導演,向書法家求字「圓融」給李雲峰加油打氣。(金渥得提供)

鍾意就快D Share啦!