掃呢頁CODE去手機

2018年2月16日 星期五

五個小孩齊催婚 __,五個小孩,

古天樂被五個小孩催婚,場面爆笑,記者問他何時結婚生仔?古仔四両撥千斤說:「快㗎啦。」見到五個可愛女孩,會否恨做爸爸呢?他笑說:「好想呀,真係每分每秒都 ...


古天樂被五個小孩催婚,場面爆笑,記者問他何時結婚生仔?古仔四両撥千斤說:「快㗎啦。」見到五個可愛女孩,會否恨做爸爸呢?他笑說:「好想呀,真係每分每秒都好想生個啊!」珠女和Kitty連環逼供追問古仔有否女友?他無奈說:「冇啊!大佬!唔好再講呢啲新年流流!」



■五個小孩齊向古仔催婚,場面搞笑。

此外,屬狗的古仔今年犯太歲,他說:「犯太歲的意思可能係好大變動,所以今年我想有唔同嘗試。」貴為電影公司老闆的他,每年都派不少利是:「唔係一定要結婚先派,只係一種意頭,最重要大家開心。」今日大年初一,古仔會陪媽咪去拜年:「好多親朋好友一年見一次,所以特別珍惜。」




鍾意就快D Share啦!