掃呢頁CODE去手機

2018年2月24日 星期六

專心湊仔女 官恩娜享天倫樂冇計劃復出 __,官恩娜,

Ella上載囡囡嘅滿月相及一對仔女嘅合照。現年38歲的歌手官恩娜(Ella)自2015年誕下大仔Gabriel(BéBéG)後,已沒再於幕前唱歌,直至 ...


Ella上載囡囡嘅滿月相及一對仔女嘅合照。


現年38歲的歌手官恩娜(Ella)自2015年誕下大仔Gabriel(BéBé G)後,已沒再於幕前唱歌,直至今年一月中再誕下細囡Aurélie(BéBé A),相隔4年後終於推出新歌《寶貝兒》送給一對仔女,但豈料新歌竟然鬧出「雙胞胎」事件。

其實Ella近兩年一直收到不少廣告商及商場騷的邀約,但專心湊仔的她不為所動,把全部工作都推掉,雖然有新歌推出,但據知她暫時都未有復出的計劃,因為想專心照顧剛出世的囡囡。Ella一直愛在社交平台與大家分享仔女的可愛照片,如日前她上載囡囡的滿月照片,亦有晒出一對仔女的合照,相中見到大仔陪在熟睡的妹妹身邊、畫面十分溫馨,Ella留言:「I gave them life,they give me a reason to live mine!(我給了他們生命,他們賦予了我生活的意義)」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!