掃呢頁CODE去手機

2018年2月27日 星期二

蘇玉華病到行唔到:個腦好似甩出嚟咁 __,蘇玉華,

陰功呀!藝人蘇玉華出席無綫劇集《平安谷之詭谷傳說》祝捷會,抱恙的她透露年初七開始發病,連續四日乏力兼臥床,結果男友潘燦良由三樓孭她到街外求診,沒料待診 ...


陰功呀!


藝人蘇玉華出席無綫劇集《平安谷之詭谷傳說》祝捷會,抱恙的她透露年初七開始發病,連續四日乏力兼臥床,結果男友潘燦良由三樓孭她到街外求診,沒料待診期間阿蘇也忍不住嘔吐,她謂:「冇諗過咁嚴重,醫生話係感冒菌入胃同腸,搞到我個人天旋地轉,個腦好似甩出嚟咁,所以打針都要打兩支,因為食咩都嘔(瘦咗幾多?)唔知,但條裙就鬆晒,我估係初六出去拜年,喺戶外學整麵包同番梘時着得單薄冷親。」

談到生病獲男友貼身照顧,阿蘇坦言非常感動,更謂:「如果佢唔喺度我死咗佢煲粥、買菜同蒸魚畀我食,平時煮得多畀佢食,係時候使番佢啦,不過真係好sweet,多謝佢,否則我會好孤獨。」更指今次生病,令男友體會到健康比錢還要重要,阿蘇則認為有個伴也很重要。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!