掃呢頁CODE去手機

2018年2月17日 星期六

【何家有喜】猷啟微博宣佈求婚成功:She said yes __,猷啟,

賭王何鴻燊三房26歲兒子何猷啟(Orlando),喺大年初二,宣佈一件喜事,就係喺微博話求婚成功,今日佢喺微博貼咗一張女仔手嘅相,仲戴住一隻戒指,仲留 ...




賭王何鴻燊三房26歲兒子何猷啟(Orlando),喺大年初二,宣佈一件喜事,就係喺微博話求婚成功,今日佢喺微博貼咗一張女仔手嘅相,仲戴住一隻戒指,仲留言話:「She said yes。」仲要有多個心心圖案,好多網民都估佢求婚成功,咁樣賭王何家今年就立即有開心事喇。恭喜晒!

《蘋果》問到猷啟求婚成功,幾時搞婚禮同婚期時,當事人就以Whatsapp回覆:「謝謝祝福!今年是新一頁!」對於弟弟猷啟向女友求婚成功,超蓮以WhatsApp回覆《蘋果》,她表示:「新年快樂!讓他自己回應吧,辛苦啦。」



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



猷啟喺微博貼上女友於無名指戴巨鑽,唔使開估都知係求婚(微博圖片) 其實猷啟有話「She said yes」
情人節佢捧住一大紮白色玫瑰花。(ig圖片) 元旦日就獲女友kiss kiss。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!