掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

26歲李蘊再懷孕:個天畀禮物我 __,李蘊,

恭喜晒!26歲藝人李蘊與內地商人羅章冠於2015年結婚,翌年誕下女兒羅紫晞,她剛在社交網自爆又有孕,身在廣州的李蘊接受東網電話訪問,問到是否剛知道有喜 ...


恭喜晒!


26歲藝人李蘊與內地商人羅章冠於2015年結婚,翌年誕下女兒羅紫晞,她剛在社交網自爆又有孕,身在廣州的李蘊接受東網電話訪問,問到是否剛知道有喜?她笑說:「唔係,我比較保險嘅。(過咗三個月安全期?)係,已經4個月多啲,預產期是8、9月。(知道仔定女未?)未係睇得好清楚。(想追番個仔?)呢個每個人都想有仔有女,好似圓滿啲,但真係冇乜所謂,係個天畀禮物我。」

李蘊坦言今胎都算是計劃當中,她說:「一個都係唔夠,咁咪順其自然。」曾經講過想30歲前生多幾個,她笑說:「生完呢個先再講,湊小朋友係唔容易。」李蘊透露她屆時會返港生B及會自然分娩,她說:「我鍾意自然分娩個感覺,嗰種痛忍受到,既然試過咪試多次囉。」

遲啲返香港安胎

懷孕後可有甚麼大反應?如嘔吐等等,李蘊說:「我係反應細嘅人,只係冇乜胃口,不過依家已經正常。」女兒可知道她有喜?她笑說:「佢依家1歲10個月大,佢都明㗎,成日攬住我個肚叫BB,又會攬住佢嚟錫。(佢想要弟弟定妹妹?)佢逃避我呢個問題,我次次問佢,佢就話要媽媽。」她坦言老公及家人知她再有孕都開心。目前長居廣州的她,每個月產檢都會返港,她說:「都唔會太頻撲,不過臨尾嗰兩、三個月就會返港安胎同準備隨時生。」她透露已通知了女兒契媽何超蓮及G.E.M.,當然兩位好友都戥她開心。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!