掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

【睇完想打人】森美完美演繹「美女生鬚」 __,森美,

點解要咁做呢……「我向你打賭你能夠看完所有相片而冇反應,唔想打我肯定你係精神有問題​​​​」能夠咁有自信寫出以上留言嘅人,冇錯,就係森美!一向鬼主意多 ...


點解要咁做呢……


「我向你打賭 你能夠看完所有相片而冇反應,唔想打我 肯定你係精神有問題 ​​​​」能夠咁有自信寫出以上留言嘅人,冇錯,就係森美!一向鬼主意多多嘅森美,平時做主持時搞吓笑晒吓急才,轉數夠快,鏡頭後嘅佢其實都一樣咁詼諧!

今次佢就選擇挑戰一眾網友嘅接受能力,一口氣Upload咗五張「男扮女裝」嘅自拍,無論係昭君出塞古裝Look,定係韓妹風格,都一樣咁惡頂,佢一臉鬚根示人,Chok出誇張表情,最後仲要同內地藝人楊洋嚟個煙韌「合照」,真係令人硬起上嚟……個拳頭!森美,你唔好咁啦……

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!