掃呢頁CODE去手機

2018年3月2日 星期五

隨地瞓勁淒涼!林夏薇每日瞓得3粒鐘 __,林夏薇,

得兩、三個鐘,真係連屋企都返唔到。早前汪明荃喺無綫台慶頒獎禮爆seed講出藝員心聲,希望「人工可以加多啲啲,休息時間多啲啲,關心多啲啲,山頭文化少啲啲 ...


得兩、三個鐘,真係連屋企都返唔到。


早前汪明荃喺無綫台慶頒獎禮爆seed講出藝員心聲,希望「人工可以加多啲啲,休息時間多啲啲,關心多啲啲,山頭文化少啲啲」但個幾月過去,似乎無綫喺休息時間方面仍然未有大改善。

今日林夏薇就喺社交網上載了一張瞓地相,見佢妝都未落,仲着住高踭鞋,枕頭都冇個,成個畫面都幾淒涼。原來佢因為趕拍新劇《十二傳說》而連續十一日只係瞓得兩、三粒鐘,林夏薇留言話:「已經練就高級境界~隨地都能睡著(着),連續十一日,每天兩三個小時睡眠💤一定是有哪位天使給了我極大正能量,不然我怎麼能堅持⋯?~最後兩日廠!天使啊~請再給我多一點能量撐到最後吧!」不過網友留言就錯晒重點,竟然話「瞓都咁靚,想點!」但都有網友叫夏薇小心身體。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!