掃呢頁CODE去手機

2018年5月17日 星期四

傳未婚妻有咗4個月 猷啟晒合照刻意遮肚 __,猷啟,

■猷啟女友坐着示人,似是刻意遮肚。互聯網圖片賭王三房孻仔何猷啟去年閃撻內地女友GiGi,相識幾個月就訂終身,籌備年底婚事,其間有傳未婚妻疑有身孕四個月 ...


賭王三房孻仔何猷啟去年閃撻內地女友GiGi,相識幾個月就訂終身,籌備年底婚事,其間有傳未婚妻疑有身孕四個月,猷啟未有否認。昨日猷啟在Ig首晒跟GiGi的正面合照,相中明顯有「身高差」,GiGi刻意坐下騷小上半身,估計刻意遮肚。

而相中背景為生日佈置,相信是猷啟上周慶祝27歲生日,冧爆留言之外更標籤「#多謝老婆」,二人未正式行禮,但已改口叫未婚妻做老婆。猷啟還貼了兩張慶祝相,二人在上海黃浦江出海睇夜景,又在上海花旗集團大廈外牆,寫了「Orlando Happy Birthday」的LED顯示板前咀嘴,大晒幸福。本報昨日聯絡過猷啟,至截稿時未有回覆。

採訪:唐如




鍾意就快D Share啦!