掃呢頁CODE去手機

2018年5月9日 星期三

病情複雜如計時炸彈「有靚心臟畀佢都未必有用」 __,

張慧儀對養子付出無條件的愛,令人動容。
病情複雜如計時炸彈「有靚心臟畀佢都未必有用」張慧儀的養子Hanson患有先天性心臟病,她曾透露養子的心臟問題更包括ASD(心房中隔缺損)、PDA(開放 ...


病情複雜如計時炸彈「有靚心臟畀佢都未必有用」

張慧儀的養子Hanson患有先天性心臟病,她曾透露養子的心臟問題更包括ASD(心房中隔缺損)、PDA(開放性動脈導管)、肺動脈閉鎖和心功能不全等問題,加上兒子的血含氧量只得正常人的七成,故病情相當複雜。

她坦言倘若有良好的心臟提供給Hanson更換,亦未必可以成事,她說:「佢唔止心臟有問題,連肺功能都唔好。係心、肺都唔得,所以就算有好嘅心臟畀到佢,手術後需要連接番心同肺之間嘅神經線,但佢位於肺旁邊嘅神經線大部分已經壞死,可以咁講,就算有靚心臟提供畀佢都未必有用,所以Hanson呢個心臟病唔係一般嗰啲,係好複雜。」她坦言兒子的病情猶如一個計時炸彈一樣。

Hanson親手砌了向日葵砌圖送給張慧儀。
  • Hanson親手砌了向日葵砌圖送給張慧儀。

服裝:Laurel

場地:Cafe MED




鍾意就快D Share啦!