掃呢頁CODE去手機

2018年5月12日 星期六

【聽日如常開騷?】古巨基完騷即到養和:我檢查完話畀大家知 __,古巨基,

古巨基嘅《WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》,今晚喺紅館開第二場,不過就發生咗小意外,就唔小心喺台上面跌咗入一個窿,不過十幾分鐘之後,古巨基就出返 ...


古巨基嘅《WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》,今晚喺紅館開第二場,不過就發生咗小意外,就唔小心喺台上面跌咗入一個窿,不過十幾分鐘之後,古巨基就出返嚟同大家講冇事,演唱會繼續舉行。

喺9點9左右,Mani出現喺紅館附近出現,講咗一輪電話,面色有啲沉重,行咗一輪之後,就去到香爐位拎咗啲香,點着之後拜咗一陣神就入返紅館入面。

完騷之後12點幾,基仔就同埋Mani一行人就上咗一部黑色七人車離開。而楊受成離開嘅時候,都向記者揮手話:「無事!」

12點15左右基仔就同埋Mani一行人去到養和醫院,問到基仔嘅情況點,佢就話:「要檢查下先。」問到聽日會唔會如常表演,佢就話:「我檢查完話畀大家知。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(採訪、攝影:陳俊強、畢紹基) 12點15左右基仔就同埋Mani一行人去到養和醫院



Mani喺紅館拜神

楊受成揮手話:「無事!」

鍾意就快D Share啦!