掃呢頁CODE去手機

2018年5月12日 星期六

住鐵皮屋半工讀辛苦也開心李嘉欣同80歲媽媽交換衫着 __,嘉欣,李嘉,李嘉欣,鍾嘉欣,

■李嘉欣自14歲起就開始半工讀,童年雖過得辛酸,但依然開心。攝影:郭賢興【HappyMother'sDay】下月48歲的大美人李嘉欣,08年嫁給富豪老 ...


【Happy Mother's Day】下月48歲的大美人李嘉欣,08年嫁給富豪老公許晉亨,現育有7歲兒子Jayden,成為幸福靚媽咪。李嘉欣日前接受《蘋果》專訪,罕有講到當年媽咪單親打工湊大她們,三母女曾經住鐵皮屋,李嘉欣亦從14歲開始過着半工讀生活。現年80歲的嘉欣媽媽同樣高顏值,李嘉欣更自爆三母女會交換衫着,大讚媽咪新潮。

李嘉欣今年2月在社交網貼出一張慶祝李媽媽生日的合照,更爆出原來媽媽已80歲,皮膚白皙、體態樣子凍齡的李媽媽,看來像六十幾歲,即被網民形容為「逆天嫩臉」。李嘉欣的高顏值及優雅氣質,超強基因完全遺傳自媽媽,她笑說:「有個小插曲,就係我post咗之後,我媽咪係少少不滿『點解你要同人哋講我80歲,我啲朋友冇人知我幾多歲㗎!』佢唔係太滿意囉!其實,我係覺得好光榮,因為媽咪唔止個樣,健康、思想啦,各方面好似六十幾歲。」媽咪更告誡她不准隨便刊登她的相。

李嘉欣驕傲晒媽,三母女感情非常好。李嘉欣童年時有工人湊,後因葡萄牙籍父親移情別戀離家,媽媽要打工養家,三母女曾經要住鐵皮屋,李嘉欣14歲亦開始半工讀。單親家庭雖然辛苦,但也有開心日子,她說:「我哋同爸爸係一齊住到十幾歲,佢哋先分開,媽咪好辛苦咁養大我哋兩個。開心嘅畫面好多,快樂嘅回憶好多,我最記得,我好鍾意食西瓜,生日時,我唔想要蛋糕,寧願要西瓜,咁媽咪就會買西瓜,切咗一半,擺好、插蠟燭,我覺得係好開心嘅事!」







■李嘉欣媽媽(中)雖然已經80歲,但外貌像60歲一樣。資料圖片

■嘉欣媽媽年輕時明艷照人。微博圖片

西瓜當蛋糕

回到童年時,嘉欣媽媽對她們打扮自小要求高,李嘉欣笑說:「由我細個到成長,到𠵱家我成為媽媽,佢都要求我不可以烏𢱑咁出街,少着波鞋、多着高跟鞋。」小時候李嘉欣更被規定出街一定要着裙:「weekend時,因為媽咪仲要返工(當年任會計師),咁工人姐姐幫我哋襯衫出街,由農村姐姐品味襯嘅衫,佢係覺得唔得,有時會送返我哋返屋企,換返佢幫我哋襯嘅衫,先可以出嚟同佢飲茶,係好嚴謹。」

李嘉欣坦言,沒有遺傳到媽咪愛美執着的打扮習慣,不過三母女間中會交換衫着:「媽咪係好新潮、好update的人,有啲我覺得好靚嘅舊衫,佢會照丟咗,我哋覺得好有紀念價值嘅首飾,佢一樣會拆晒佢,轉款。」



■李嘉欣笑說囝囝Jayden怕她多過怕爸爸許晉亨。資料圖片

■李嘉欣早前趁着假期,與囝囝享受家庭樂。互聯網圖片

丟囝囝禮物

每年母親節,李嘉欣都會和奶奶、媽媽一齊食飯,今年亦不例外。問到李嘉欣作為人母最難忘的三件事,她說:「最難忘可以講係佢出世嗰一刻,因為之前真係picture唔到會有個人仔,喺手術室擺咗喺你隔籬,仲喺度喊,嗰個係一個好震撼嘅畫面,真係好難忘。」其次是囝囝考小學的忐忑和擔心。第三件事則是首次收到囝囝親手做的禮物:「嗰刻真係好開心,𠵱家我就好衰,Jayden間中會送咗啲唔係好睇得明嘅藝術作品畀我,唔想嘥位,只係影低就丟咗喇。」李嘉欣坦言,囝囝怕她多過爸爸許晉亨,有時亦要同步管理老公,但感覺幸福:「我有嚴肅一方面,但惡得多都會攰,有時都會用朋友之間方式相處,但母子之間唔係真係朋友,我需要管教佢。」

採訪:林妙萍

提供腕錶:Audemars Piguet

化妝:Omix B

髮型:Nichol Yip@HAIR




鍾意就快D Share啦!