掃呢頁CODE去手機

2018年5月3日 星期四

HotCha:不嬲Sell性感!HotCha預告開騷唔睇就嘥晒 __,HotCha,

HotCha好快就開騷喇!組合HotCha為6月初舉行的10周年演唱會宣傳,成員張紋嘉(Crystal)透露Rundown已準備好,又會推出一首快歌。 ...


HotCha好快就開騷喇!


組合HotCha為6月初舉行的10周年演唱會宣傳,成員張紋嘉(Crystal)透露Rundown已準備好,又會推出一首快歌。張惠雅(Regen)說:「我哋搵番一開始就幫我哋錄音嘅監製Edward Chan,好期待大家聽到。特別係快歌,已經5年冇出過。監製都有問我哋好多意見,例如鍾意咩曲風、排舞上希望帶畀觀眾咩感覺。」黎美言(Winkie)強調她們一直很喜歡快歌,就算未合體都會經常聽:「監製想今次嘅快歌好Loop,佢想帶最新嘅嘢畀我哋,好期待新火花。」

問到重新記歌詞可會很難?Regen自爆以前試過寫歌詞在手上:「但都會唔記得,所以好驚唱番咁多舊歌。」Crystal亦笑言對某些舊歌失去印象:「咩嚟架呢隻?唔記得咗。」至於這次可有性感演出?她們就自誇是小兒科:「最性感莫過於我哋都着過三點式。(可以再性感?)配合番啲衫啦,同埋跳舞要小心走光。」Crystal指她們以前不太注意,曾遇上論盡場面:「我哋今次冇講過要特別性感,不過都可能會,你哋入嚟睇就知!」Regen聞言笑說:「我哋不嬲係Sell性感,唔嚟睇真係嘥晒!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!