掃呢頁CODE去手機

2018年5月21日 星期一

JJ揭樊少皇患嚴重抑鬱廿年 為愛情與父決裂 __,樊少皇,賈曉晨,JJ,

JJ賈曉晨上年11月為老公樊少皇生咗個可愛囡囡小飯兜,眨吓眼就半歲大,日前佢哋至喺微博公開一家三口全家福,昨日JJ再喺微博貼囡囡相,留言:「親愛的寶貝 ...


JJ賈曉晨上年11月為老公樊少皇生咗個可愛囡囡小飯兜,眨吓眼就半歲大,日前佢哋至喺微博公開一家三口全家福,昨日JJ再喺微博貼囡囡相,留言:「親愛的寶貝,我們的小飯兜,從你出生、一周、滿月、百天、到現在半歲,媽咪時時刻刻陪着你,就怕錯過你成長的每一秒鐘,今天你半歲生日了,媽媽要跟大家一起分享這份快樂!希望寶貝身體棒棒的,每天快快樂樂,長大也是個樂觀快樂又聰明的好孩子。」

事隔半日,JJ又再喺微博寫咗段千字文,話唔想再俾人惡意攻擊,兼要保護個女,決定唔再公開囡囡嘅相,兼自爆老公廿年嚟有嚴重抑鬱,想自殺過好多次。

JJ首先寫道:「其實本來公開寶寶的照片我是猶豫了很久,因為我怕,真的怕,我太能了解這個世界上有那麼一些心理黑暗的人的惡意了,他們不能看到你是幸福的快樂的美好的,他們一定要從蛛絲馬跡中編造一些東西來攻擊你……」

JJ承認老公後生時同大過佢好多嘅女友發生過啲唔好嘅事、好唔成熟,而且處理得唔好,但樊少皇用咗二十年青春、感情同所有嘢去賠償,仲因為咁,同樊爸爸斷絕咗十年父子關係:「二十年來他嚴重抑鬱,想要自殺無數次,況且具體是怎樣的事情你們並不知道!也並沒有你們想像的那樣!更不是八卦新聞寫的那麼戲劇化!誰對誰錯不是你們、還有我一句兩句可以判斷的,哪怕你就是純潔的個聖人...」

最後,JJ又提到老公從小就習武,冇機會過正常小朋友應過嘅童年,而小飯兜啱啱嚟到呢個世界冇耐,自己好想光明正大同粉絲分享一家嘅幸福生活:「而現在我知道不行,因為你們不會放過傷害別人的任何一絲機會!所以以後我決定不會在公開場合放寶寶的照片了…除非她長大了她自願公開。」

24小時求助熱線︰

香港撒瑪利亞防止自殺會熱線︰23892222

撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000

生命熱線︰23820000

東華三院芷若園熱線︰18281

社會福利署熱線︰23432255

醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350

明愛向晴熱線:18288




鍾意就快D Share啦!