掃呢頁CODE去手機

2018年6月1日 星期五

【令星爺身家暴漲的女人】于文鳳默默守候周星馳13年 分手反目變對簿公堂 __,星爺,周星馳,

講起星爺嘅戀情,真係十隻手指都數唔晒架!有羅慧娟、朱茵、莫文蔚、趙薇,個個有樣有身材。不過行得最耐嘅,就肯定係有錢女于文鳳喇!99年星爺同于文鳯比人踢 ...




講起星爺嘅戀情,真係十隻手指都數唔晒架!有羅慧娟、朱茵、莫文蔚、趙薇,個個有樣有身材。不過行得最耐嘅,就肯定係有錢女于文鳳喇!

99 年星爺同于文鳯比人踢爆同遊日本,戀情開始曝光!咁多年黎,星爺一直保持低調,未有親口承認過呢段關係,不過大家都心照其實佢哋都成日比傳媒撞破拍拖撐枱腳,但次次都堅持前後腳出入,不知幾小心!

01 年星爺開拍《少林足球》,比人影到同趙薇拖手,緋聞傳到似層層,趙薇仲因為咁同富商男友葉茂青分埋手。 另一邊廂,于文鳳出招,02年入主星爺公司「星輝」做投資顧問,掌握星爺嘅財大權之餘,順便近距離𥄫實男友。之後于文鳯頻頻幫星爺掃入磚頭,全部有賺冇蝕。04年星爺用咗3 億2千萬買入山頂「天比高」地皮,之後起別墅出售,利潤相當豐厚。有于文鳳睇實盤數,星爺身家不斷暴漲,外界都一致認定于文鳳絕對稱得上星爺嘅賢內助!

直至10 年,有傳于文鳳因為默默守候星爺身邊十幾年,仍然得唔到「周太」名份,終於忍痛分手。分手冇耐,于文鳳就有新戀情喇!近年同廖創興主席大仔Andrew 拍拖,感情仲好穩定。雖然于文鳯同星爺已經係過去式,但兩人依然仲有瓜葛。12年于文鳳入稟高院,向星爺追討投資佣金7000萬,官司至今仍未擺平。 同時于文鳳首次承認同星爺關係,透露兩人97開始拍拖,10年3月分手,拍拖13 年。

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!